بعد از مدت ها دوباره اومدم
 
دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 

بعد از مدت ها دوباره اومدم
ارسال شده در 3 / 10 / 1389برچسب:, - 11:10

سلام  به همگي


بعد از مدتهاي مزيد من بالاخره پيدا شدم



با يه عالم مطالب جديد


راسي امروز كگه اومدم بايد فرصت رو غنيمت شمريد


چون معلوم نيست كه دفعه ي بعد دوباره كي اين طرف پيدام شه



خب اول بذا يه مطلب كوتاه كارمو شروع مي كنم

                                                                                      


زن و مرد اگر اخلاق داشته باشند مساوي با عدد يك= 1


اگر زيبايي هم داشته باشند يه صفر هم مي ايد جلوي اين يك=10


اگر پول هم داشتهد باشند يك صفر ديگر هم مي ايد جلوي اين يك=100


اما اگر يك (اخلاق) را بر داريم فقط صفر باقي مي ماند صفر به تنهايي به معناي

هيچ است


                                                                                              


راسي قهوه ي تلخو كه حتما ديديد


مي خوام يه اس ام اس با حال راجع به همين قهوه تلخ بگم


اس ام اس نمي دهي نظم و امنيت مخابرات را زير سوال ببري

اس ام اس نمي دهي تا مخابرات را بي كفايت جلوه دهي

پدر سوخته بدهم سيم كارت پدر سوخته ات را بسوزانند

پدر سوخته؟


                                               

خب ديگه واسه امروز كافيه من برمئ به بد بختيام برسم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا